Regulamin sklepu

1. Sklep internetowy, działający pod adresem https:www.kopra.pl prowadzony jest przez Kopra Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Przesmyckiego 19, zarejestrowaną w KRS pod numerem: 82320
2. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
4. Umowa może zostać zawarta tylko w języku polskim.

Składanie zamówienia

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Zamówienia są przyjmowane przez strony https://www.kopra.pl, telefonicznie nr 071 333 87 90 lub e-mailem na adres kopra@kopra.pl
Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu oraz szczegółową informację na temat jego realizacji (możliwe terminy dostawy, infomację o zaliczce jeżeli jest wymagana). Dopiero po zaakceptowaniu tych warunków możliwa będzie wysyłka towaru.
W przypadku zamówień płatnych przelewem towar wysyłamy po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty.
W przypadku zamówień płatnych przy pomocy systemu przelew24, towar jest wysyłany po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty z systemu przelew24.
3. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia i automatyczne przesłanie go do nas.
4. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
5. Zamówienia można składać przez całą dobę.
6. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Do zamówień wysyłanych „za pobraniem” wystawiana jest faktura pro-forma. Po otrzymaniu zapłaty, na jej podstawie wystawiamy fakturę VAT, która jest dosyłana pocztą.
7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu rozpoczęcia jego realizacji. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie lub faksem tel. (071) 333 87 90 lub e-mailem kopra@kopra.plKlient może anulować zamówienia w dowolnym momencie, nie dotyczy to jednak wyrobów przy których jest zaznaczone, że są wykonywane na indywidualne zamówienie, a które są już w zaawansowanym etapie produkcji.
8. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu cen wyrobów w serwisie.
9. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
10. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. W przypadku zamówień o wartości niższej niż 1000 zł netto koszty przesyłki pokrywa nabywca. Jeżeli zamówienie ma wartość większą, koszty transportu pokrywa sprzedawca.

Realizacja zamówienia

1. Dostawa towaru odbywa się poprzez firmy kurierskie (lub transport własny dostawcy).
2. Czas realizacji zamówienia jest zawsze podawany w potwierdzeniu zamówienia, które każdy klient otrzyma przed jego akceptacją.
3. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy (zależny od środka transportu, na terenie RP zwykle nie dłuższy niż 2 dni robocze )
4. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
– płatość systemem przelew24,
– przedpłata przelewem na konto przed realizacją zamówienia,

Reklamacje i zwroty

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Nie dotyczy to wyrobów, przy których zaznaczone jest, iż są wykonywane na zamówienie indywidualne, nie podlegają zwrotowi oraz w których na życzenie klienta dokonano zmian.
2. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producentów.
3. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien zgłosić to firmie KOPRA w celu ustalenia sposobu naprawy.
4. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach, odcieniach metali, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
5. Zwroty. Zakupione produkty można zwrócić w terminie do 10 dni od odbioru przesyłki bez podania przyczyn. Jeśli zwrot nastąpi w przeciągu tych 10 dni gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za wyrób przelewem na rachunek klienta. Zwracany towar musi być nie używany, nie może nosić jakichkolwiek śladów eksploatacji lub uszkodzeń, musi być dołączone do niego otrzymane opakowanie. Zwracany towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek z wypełnioną częścią „zwrot”. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Firma KOPRA nie odbiera żadnych przesyłek wysyłanych do niej za pobraniem.

Ochrona danych osobowych Klientów

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne i wykorzystane będą wyłącznie w celach realizacji zamówienia i rozliczeń fiskalnych. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom lub innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.